maandag 21 oktober 2013

New York

Ik ben wat afwezig geweest hier, onder meer omdat ik een heerlijke week in New York doorbracht. Wat een levendigheid, energie en vrolijkheid kwamen daar tot mij. We sliepen in het fantastische Crosbystreet Hotel, waar de ene kamer nog mooier ingericht was dan de andere. Kijk maar.

I have been absent here for a while, and meanwhile I spent a wonderful week in New York. I experienced so much liveliness, energy, and cheerfulness there. We slept in the amazing Crosbystreet Hotel, with its lovely decorated rooms. Look!








2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke week moet dat geweest zijn!Tot snel! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. NYC is zooooo gaaf! Ik ben er afgelopen januari geweest. Heerlijk! Nooit geweten dat je toch echt heimwee naar een stad kunt hebben.

    Ik heb een grote glazen pot staan met dollars, metrokaart en alle overige entreekaarten. Telkens als ik er langs loop denk ik weer aan die geweldige dagen :-)
    Ik weet niet of ik een link naar mijn post hierover mag plaatsen. Ik heb er namelijk een kleine tutorial over geschreven.

    Veel plezier met nagenieten!

    groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...