vrijdag 15 februari 2013

Busy

Het zijn drukke weken, met veel leuke dingen. Het bloggen schiet er een beetje bij in. Hierbij nog wat beelden van het verjaarsfeest van O vorige week.

ps de techniek werkt de laatste tijd niet mee: ik kan niet linken naar mijn blog op facebook en ook foto's uploaden op instagram gaat niet (ondanks meerdere malen herinstalleren). Ook daar ben ik dus wat absent...

These are busy weeks, with lots of fun things going on. I have little time to blog. These are pictures of O's birthday party last week.

ps the technique is against me lately: I cannot link to my blog on facebook and I cannot upload pictures on instagram either (despite having re-installed everything numerous times). That means I am not present that much there either...






6 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit! Hopelijk zit de techniek binnenkort weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die vlaggenlijn loopt hier ook altijd te wapperen tijdens de verjaardagen. de tafel ziet er feestelijk gedekt uit, leuk kleed ook. Balen dat de techniek te wensen over laat, dat geeft altijd zoveel irritatie. Fijn weekend, groetjes Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk, techniek met een winterdip ... hopelijk is het snel weer opgelost!
    Drukke, gezellige weken (met te weinig tijd voor bloggen) is op zich toch een goed teken.. minder goed nieuws voor ons ;) maar fijne momenten moet je koesteren
    Wat ziet jullie huis er heerlijk licht uit... zo mooi. En de kleurrijke versieringen passen er perfect bij.

    Alvast een prettig weekend en warme groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er gezellig uit zeg! Leuk ook die vlaggetjes, party styling is ook zo leuk, ik heb ook altijd zoveel ideeën en inspiratie ( lang leve Pinterest) maar neem er te weinig tijd voor. Mijn moeder wordt in mei 65 jaar en dan wil ik ook wel wat leuks doen. Misschien toch maar eens op tijd gaan voorbereiden ;-) fijn weekend! Liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...