maandag 12 november 2012

Light

Ik houd van de herfst, maar het was jammergenoeg de laatste weken te donker om binnen te fotograferen als ik daarvoor eens tijd had. Dit weekend was het gelukkig eindelijk zonnig op het juiste moment en schoot ik het nieuwe moodboard boven mijn bureau. Binnenkort laat ik het resultaat zien; nu nog even de oude, zomerse versie.

I love autumn, but unfortunately these last weeks it was too dark to make pictures inside when I had the opportunity. This weekend it was sunny at the right moment and I shot the new moodboard above my desk. I will show you the results soon; this is the old, summery version.



2 opmerkingen:

  1. Hallo Iris! wat geweldig om oa samen met jou op de lijst van genomineerden te staan van Home24! gefeliciteerd en heel veel succes! groetjes Elvera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!! Wat een fan-tas-tisch moodboard! Ben helemaal geïnspireerd om zelf ook eentje te gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...